Известие

Collapse
No announcement yet.

За тия дето са си резнали пин 15....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За тия дето са си резнали пин 15....

    .....значи сбъсках се със следното - снощи правих пак среднощен рън из улиците след седмичния ресет на дросела и традиционните настройки, плюс това сложих нова ламбада, и реших че е добре да видя как се държи.....
    Включих лаптопа на запис, стартирах 4 параметъра и подкарах към съседно Богомилово, че е готин пътя......от 1000 до 6800 оборота на няколко пъти, за да "обходя режимите......направи ми впечатление че на празен ход държи 2000 оборота, но си мислех че това е нещо от адаптацията, и не обърнах особенно внимание, пък и вечер обичам да се правя на рацер, поне трудно се срещат хора дето да си изпатят от мен.........прибрах се, и може да се каже че колата не се движи доста на празен ход, и не останах с впечатление че празния ми ход е вече на 1500 - 2000 обм.......сутринта ставам, паля нормално, и тръгвам към Ямбол.....извън града вече на напълно загряла кола, като освободя от скорост и ми заковава 2000 оборота, и след 1-2-3 сек почва да ги колебае между 2 и 1500 обм......никаква оправия......след кратка консултация с новачев пробвах няколко пъти номера с контакт за 90 сек, изгасяне и прочее чалъми - нищо......преди час се прибрах и забих кабела и ресет на дросела през Алфадиаг.....веднъж, дваж, три пъти - нищо......паля и 1700 - 2000......изпадам в размисъл и почвам да гледам умно......и по средата на молитвата ми към всите светии да не ми е заминало МПХто, се сещам че предната вечер дявола ме накара да видя и аз що е това пин 15, и да го разкача въпреки че нямам никакво играене на оборотите.....карах след това час или два до вечерта - никакви ядове.....което ме навежда на мисълта че ако се прави адаптация на дросела при махнат 15 пин , и работота не става......не знам точно какво се бърка, но сега след като сложих пина обратно, ресетнах мъпъхъто наново и още от първия път ми закова 840 оборота и не мръдна оттам.......
    Не искам да изпадам в заключения, казвам ви какво съм правил, ако има някой умен да ги направи......
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 17:55.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Те това се казва обяснение.
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • #3
      Еий, ши я побъркаш таз колица от ровичкане :-p
      146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ssveto Покажи съобщение
        Еий, ши я побъркаш таз колица от ровичкане :-p
        Всеки един пин си има своето значение, Осебено Пин 15 ...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ssveto Покажи съобщение
          Еий, ши я побъркаш таз колица от ровичкане :-p
          По добре да я побъркам аз, отколкото да я побъркат майсторите.....

          Ся като се замисля може би екуто търси инфо от там дали колата е в движение, или на място, щото се предполага че ако е на място дросела би трябвало да е затворен, или нещо от сорта......и когато не получи взема някакъв друг режим......грешката че кабела не е вързан я отчита на момента.......когато след 2-3 месеца пак се присетя да ресетвам дросела(че не било много за предпочитане това да се прави всеки следобед, и обезателно ще пробвам пако това, за да се знае с по голяма сигурност.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            По добре да я побъркам аз, отколкото да я побъркат майсторите.....

            Ся като се замисля може би екуто търси инфо от там дали колата е в движение, или на място, щото се предполага че ако е на място дросела би трябвало да е затворен, или нещо от сорта......и когато не получи взема някакъв друг режим......грешката че кабела не е вързан я отчита на момента.......когато след 2-3 месеца пак се присетя да ресетвам дросела(че не било много за предпочитане това да се прави всеки следобед, и обезателно ще пробвам пако това, за да се знае с по голяма сигурност.....
            Аз карам с откачен кабел и грешка вече доста време,ама такива проблеми нямам,дано и да не се появят,вярно,че това с рязането на кабела не е правилно,и никъде не е казано че оправя проблеми различни от клатене в движение ,всичко по-различно от този симптом е и друг проблем,може би е важно да отбележа,че преди да махна кабела колата клатеше само в движение от около 500 до към 1500 ,но не винаги,може би на 50%,и никога не е гаснела или правела опит да загасне,ако това е от значение.В моя случай вероятно компа се опитва да потдържа 1100 оборота в движение и информацията която получава за такова го обърква,затова след премахването на същата и проблема изчезна,но вероятно всичко друго е наред.И колега дано скоро да си намериш проблема , колите са различни и всяка със своите проблеми, породени от ползвателите преди нас.

            Comment


            • #7
              Аз проблеми след като го откачих нямах, 1 ден карах без никаква промяна, предполагам че ако не бях правил адаптацията пак нямаше да имам - просто искам да кажа че ако тия дето са го откачили и имат проблеми ако им се прави това, да допуснат тая възможност.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                И Аз Никакви проблеми нямам. Върви , Харчи нормално , Пали "Чакмак", стабилни и идеални обороти.
                Между другото има логика при адаптация да прави номера, защото в този режим събира информация от датчиците, и когато няма връзка със скоростомера явно бърка самия процес....
                Другото за което си мисля е че: нали колата взима инфо за скоростта от АБС-а , ако е така ЕКУ-то няма ли връзка с Компа на АБС? И тоя кабел единствения източник за скорост ли е на ЕКУ-то.
                И в предвид вида на сигнала на този 15 пин ( да приемем че са правоъгълни импулси - доста често срещани в електрониката ) не можем ли да измерим сигнала на съответния пин на кола която клати обороти и на кола която не клати.
                Идеята на упражнението е да разберем дали този сигнал лъже компа или поради наличието на друг проблем компа не може да използва този сигнал правилно.

                И щом излиза от скоростомера..... не може ли да се сложи скоростомер от кола която не клати обороти на кола която клати.... и да видим....

                Цялата ми идея е технически да се замерят разликите в показанията на датчиците на съответно 2-та типа коли....
                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                Comment


                • #9
                  А замисляли сте се че това клатене може да е умишлено и да е направено с някаква цел. Примерно аз съм забелязал че се появява до към 60 км/ч, при високите скорости го няма. Може би с цел при маневриране хидравликата да работи по добре. Незнам това си е няква моя си теория но има логика
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                    А замисляли сте се че това клатене може да е умишлено и да е направено с някаква цел. Примерно аз съм забелязал че се появява до към 60 км/ч, при високите скорости го няма. Може би с цел при маневриране хидравликата да работи по добре. Незнам това си е няква моя си теория но има логика
                    И при мен е така. Когато изключа от по-висока скорост нама колебания. Не виждам обаче логика в това.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                    Comment


                    • #11
                      На кои от вас им държи 1100 - 1200 оборота при инерция от 80 - 120 кмч?????
                      По принцип го дават че е нормално това......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Няма ама НИЩО логично да се клатят оборотите при под 60км/ч.
                        С цел маневриране и спирачки колата държи 1200 оборота в движение.
                        И нефункционалността на нещо по електрониката било то кабелче или датчик пречи на ЕКУ-то да достигне тези 1200 оборота.
                        Само трябва да се открие кое......
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                        Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                        Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                        Comment


                        • #13
                          Е как това кабелче при 50км/ч пречи а при 100км/ч не пречи?
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                            А замисляли сте се че това клатене може да е умишлено и да е направено с някаква цел. Примерно аз съм забелязал че се появява до към 60 км/ч, при високите скорости го няма. Може би с цел при маневриране хидравликата да работи по добре. Незнам това си е няква моя си теория но има логика
                            Ако си прав,значи нямаме проблем,а тези които не им клати са с проблеми Това е в кръга на шегата,няма такава кола си мисля аз ,да е произведена така,че до 50км/ч да клати обороти,а след това на не клати,това си е много яка детска болест на ТС моторите,в частност на БОШ Мотроник.

                            Comment


                            • #15
                              тоя пин още не съм го резнал, но и аз правя експерименти по тоя проблем.забелязах ,че проблемът се оправя с откачане на въздуховода към МАФ-а!пробвах всички диагностики и не се оправя.не ми се дават пари за нов МАФ!и ме води всичко на мисълта ,че проблемът е свързан с пълненето на цилиндрите зависещо примерно от запушен катализатор или последното гърне /пълно е предполагам с вата/споделих с руснаците и те потвърждават моите съмнения. в най скоро време взимам оксижена и режа , след което ще пиша! давайте още мнения!

                              Comment

                              Working...
                              X